Marketingschef hos discountgigant stopper
- Efter mere end 6 år i den gule føretrøje er tiden moden til at søge nye græsgange – så efter grundig overvejelse har jeg valgt at sige mit job op som Marketingchef i Netto og stopper ved udgangen af september.
Sådan skriver Nettos marketingschef, Kathrine Werling, på sin LinkedIn-profil tirsdag morgen. Hun har også fungeret som marketingschef for den nu hedengangne Basalt-kæde.
Dermed har hun omtrent tre måneder tilbage af sin ansættelse i Salling Group, inden Kathrine Werling skal finde en ny vej i sin karriere.
Og hvilken rute den følger, er hun endnu ikke klar over, skriver hun i sit opslag.
- Jeg har valgt selv at ville forme den kommende fase af mit arbejdsliv, og jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer af spændende muligheder, skriver hun.
Hun nævner i flæng en række af de præstationer, som hun vil fremhæve fra sin tid i dagligvare- og detailkoncernen.
Blandt disse er udviklingen af en loyalitetsapp, udvikling af private label-produkter, udvikling og drift af det nye Netto 3.0-koncept - og flere andre elementer.
Der er endnu ikke fra Netto-kædens side sat navn på en ny marketingschef.